Invertir en bolsa en una semana

Vicente Hernández

Invertir en bolsa en una semana

Castelán Publicado o 20/03/2013

Modalidades de descarga dispoñibles:
»Apps iOS

Descarga inmediata en Apps

Se tes a aplicación eBookVigo para IOS, ao solicitar o préstamo, o libro estará automaticamente dispoñible na túa aplicación con só sincronizar a túa biblioteca, sen necesidade de transferilo.

»Apps Android

Descarga inmediata en Apps

Se tes a aplicación eBookVigo para Android, ao solicitar o préstamo, o libro estará automaticamente dispoñible na túa aplicación con só sincronizar a túa biblioteca, sen necesidade de transferilo.

»Descarga en Adobe DRM

Descarga en Adobe DRM

Descarga o ebook no teu ordenador e poderás lelo ou transferilo ao teu dispositivo favorito (tablet, e-reader, teléfono móbil...) a través do programa Adobe Digital Editions.

Non dispoñible para préstamo



Resumo do ebook

Las subidas y bajadas de la Bolsa, el Ibex 35 y la crisis son conceptos interrelacionados que forman parte del lenguaje cotidiano de la gente, pero que generan una sensación de inseguridad debido al desconocimiento de cómo funcionan y cómo afecta eso al presupuesto familiar y nacional. Este libro aclara todas esas dudas y lagunas para que los lectores puedan formar su propia opinión bien informada. Invierta en bolsa en una semana se trata, en definitiva, de un manual de introducción a la bolsa, que combina la teoría y las explicaciones clásicas sobre qué es y cómo funciona el mercado de valores, con la práctica y los consejos de un profesional.

Ficha detallada ebook

Autor Vicente Hernández
Editorial Gestión 2000
Grupo editorial Grupo Planeta
Idioma Castelán
Categorías FINANZAS Y CONTABILIDAD
Tamaño 657.41 KB
Formato epub
Data de publicación 20/03/2013
Tamaño 657.41 KB
Formato epub
ISBN 9788498753004